.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سيل با زلزله فرق دارد؟؟؟
الياس خليلي-خبرنگار

جناب آقاي دامادي نماينده محترم مردم ساري و مياندرود، در صحن علني مجلس به رئيس دولت انتقاد كرديد كه آيا سيل با زلزله فرق دارد كه به مازندران توجه نمي كنيد؟

مي خواهم به جسارت و دلسوزي شما براي حمايت از مردم سيل زده مازندران تبريك بگويم ولي عرض مي كنم كه بله سيل با زلزله فرق دارد و فرقش در اين است كه در كدامين استانهاي كشور اين اتفاقات تلخ و ناراحت كننده رخ دهد؟

اگر در استاني كه  براي حذف كردن از همديگر پيشي ميگيرند و براي تخريب از هر ترفندي استفاده مي كنند، بله فرق دارد!

در استاني كه سياسي كاري و سياسي بازي به اوج خود رسيده و هر كسي به دنبال كسب منفعت خود مي باشد و حتي حاضر به قرباني كردن افرادي بيگناه است، بله فرق دارد!

در استاني كه سرمايه گذار براي سرمايه گذاري ابتدا بايد لابي گري كرده تا بتواند حرف سرمايه گذاري را بزند و بعد از شروع كار در گير و دار بروكراسي اداري از طلا شدن خود پشيمان گشته و مس بودن را ترجيح مي دهد، بله كه فرق دارد!

در استاني كه با وجود جنگل هاي انبوه چند هزار ساله و درياي نيل گون همچنان در سواحل تصميم گيرنده ندارد و هركسي خود را صاحب يا متولي آن مي داند، بله كه فرق دارد!

در استاني كه براي مسول بودن از هيچ تلاشي فرو گذار نمي كنند و به جاي كار و تلاش و توسعه براي خود مي اندوزند، بله كه فرق دارد!

در استاني كه مركز استانش هر روز با چالشهاي زياد زندگي شهري روبرو مي شود و هيچ كس پاسخگو نيست، بله كه فرق دارد !

در استاني كه حذف اشتغال را روزانه شاهد هستيم، بله كه فرق دارد!

در استاني كه با وجود بيشترين ورزشكار شركت كننده در المپيك هيچ مربي،سرپرست،خبرنگار،عكاس و حتي نماينده سازمان تربيت بدني آن را با خود به لندن اعزام نمي كنند و صدايمان نيز شنيده نمي شود، بله كه فرق دارد!

در استاني كه توليد كننده با ميليارها تومان سرمايه گذاري براي سرمايه در گردش خود از هر كسي خواهش مي كند تا بنگاه اقتصادي خود را سرپا نگه دارد، بله كه فرق دارد!

در استاني كه قطب توليد گوشت مرغ است و توليد كنندگانش گلايه دارند، بله كه فرق دارد!

در استاني كه قطب توليدات چند محصول كشاورزي است و هر روز باغها و زمينهاي زراعي به خاطر عدم كسب درآمد به منازل مسكوني تبديل مي شود، بله كه فرق دارد!

در استاني كه ثروتمند با تصرف منابع ملي مديركل منابع طبيعي را تهديد به زندان مي كند و حتي حكم جلب او را مي گيرد،بله كه فرق دارد!

در استاني كه مردمان غربش به دليل مشكلات مختلفي كه دارند خواهان جدايي هستند، بله كه فرق دارد!

در استاني كه هر كاري را خبرنگار، كارمند، نماينده مجلس، شهردار، مهندس، دكتر،مغازه دار،راننده، و ديگران انجام دهند حاشيه داشته و هستند افرادي كه ايراد بگيرند چوب لاي چرخ توسعه استان بگذارند و براي سرنگوني هم چاه هاي عميق حفر كنند بله كه فرق دارد و اين در حالي است كه همين مديران و مسولين  در استانهاي ديگر از بهترين نيروهاي انساني كشور مي شوند و ديگر حاضر به برگشتن به استان خود نيستند و از آنها مي پرسي كه چرا به استان خود خدمت نمي كني پاسخي مي شنوي كه شرم آور است

جناب مهندس دامادي دوست عزيز تذكر اعتراض و فريادهاي شما را همه مردم مازندران شنيدند و ما هم با شما هم صدا مي شويم و مي گوييم كه چرا مازندران را به چشم يك تفريگاه مي بينند و تا زماني كه نسيم آرامش در مازندران مي وزد ما شاهد آن هستيم كه بعضي از مسولان پايان هفته خود را در اين استان سپري مي كنند و فرزندانشان با خودروهاي دولتي در اختيار به همراه اقوام خود به اتومبيل سواري مشغول مي شوند.

جناب مهندس دامادي مركز هر استان پيشاني آن استان به شمار مي رود و حال اين كه در استان هاي ديگر هر روز شاهد پيشرفت و توسعه بوده و با جذب سرمايه گذار در بيابانهاي بي آب و علف برجهاي تجاري مجتمع هاي تفريحي توريستي ساختند  و مراكز استانهاي خود را به سوي شهري با قابليت زندگي ايده آل هدايت مي كنند ولي در مازندران به مركزيت ساري هر روز شاهد وجود مشكلات بي شمار در آن هستيم .

هجوم به زندگي در شهر ساري از ديگر شهر هاي مازندران به اين شائبه مي افزايد كه در ديگر شهرهاي مازندران چه خبر است ؟؟

در سيلي كه در شهرهاي ساري بهشهر هولار كياسر نكا گلوگاه رخ داد كمتر كسي به اين موضوع مهم حساسيت نشان داد و از تريبونهاي خود براي دفاع از مازندران فرياد كمك سر داد سيلي كه هر ساله بلاي جان مردم مازندران است هيچ مسول كشوري را به خود جلب نكرد.

جناب مهندس دامادي خود در رسانه ها شاهد آن هستم كه در استانهاي ديگر مسولان و نمايندگان مجلس در مواقع حساس چگونه از شهر و ديارشان پشتيباني مي كنند و براي موفقيت و پيشرفت استان خود از هيچ كوششي دريغ نمي ورزند.

در زلزله آذربايجان نمايندگان مجلس با چه تهديداتي به صدا و سيما هشدار دادند كه چرا در انعكاس اخبار كوتاهي كرده است ولي آيا اين موضوع براي سيل زدگان مازندراني صورت گرفت؟؟؟؟؟

جناب مهندس دامادي آيا در مازندران اين اتحاد و همدلي در بين مسولان و نمايندگان وجود دارد كه ديگر شاهد اخراج كاركنان ادارات و كارخانه جات نباشيم و يا ديگر شاهد آن نباشيم كه سرمايه گذار فرار را بر قرار ترجيح دهد و اگر وعده هاي معاون اول رئيس جمهور عملي شد ديگر شاهد سيل در استان نباشيم تا شهروندان مازندراني با خيالي آسوده در زمستان شب را به راحتي به صبح برسانند.

جناب مهندس دامادي فريادهاي شما را براي دفاع از مردم هميشه مظلوم مازندران شنيديم و قدردان شما هستيم ولي اين جمله را مي گويم كه سيل مازندران با زلزله آذربايجان فرق دارد/ بله فرق دارد؟؟؟؟؟

الياس خليلي -خبرنگار


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

حسین 29 مهر 1391
برادر خلیلی باید به این نکته توجه کرد که تا زمانیکه تنها جریان اقتصادی کشور نفت باشد همین آش است و همین کاسه.نفت همان دولت است و دولت همان نفت.ملی شدن صنعت نفت را جشن می گیریم در صورتی که نفت دولتی شده نه ملی. و به خود می بالیم که ساختار سیاسی کشور ساختار حزبیست.حزب یعنی چی؟هزینه تبلیغات همایشها برنامه ها این احزاب از چه منبع مالی تامین می شود؟مدیریت ، مدیریت نفتی است. و ای کاش ای کاش ای کاش نفت نداشتیم.33 سال از انقلاب شکوهمند گذشته و فقط مدیران نفتی پرورش داده ایم . اما در مورد نمایندگان مجلس، نکته مهمی که به آن توجه نمی شود صلاحیت اولیه یک نماینده است و در این دوره اکثر این نماینده هایجدید این پارامتر دارا نمی باشند. ما هم حرفی نداریم حرف ما کلام خداست : آیه 31 سوره اعراف : کلوا وشربوا و لا تسرفوا انه لا یحب المسرفین. به یاد سازمان همیاری شهرداریها.اخراج
يه فرشته 30 مهر 1391
بسيار مطلب آموزنده اي اشاره كردي الياس جان خيلي جالب بود داداش
محمد 30 مهر 1391
برخی از هم استانی های عزیز به نوعی برخورد می کنند و مطرح می کنند که این مشکل آنهاست و به ماربطی ندارد
لازم است حکایتی در این خصوص را برایتان بگویم: موشی در خانته صاحب مزرعه؛ تله موشی دید
به مرغ و گوسفن و گاو این موضوع را خبر داد همه گفتند: تله موش مشکل توست و به ما ربطی ندارد
از قضا ماری در تله افتاد و زن مزرعه دار را گزیدبرای بهبودیش از مرغ برایش سوپ درست کردندگوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند و بعد از فوت زن مزرعه دار گاو را برای مراسم ترحیمش سر بریدند و در این مدت موش از سوراخ دیوار نگاه می کرد و به مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد
بله دوستان مطرح کردن مسائلی که این قضیه به ما ربطی ندارد سوای از بحث انسانی قضیه ممکن حادثه ای به مراتب بدتر در گوشه ای دیگر برای هم نوعانمان بیفتد پس ما نباید بی تفاوت به این قضایا بنگرم
حسین 30 مهر 1391
سلام الیاس جان ممنونم از مقاله زیبای شما و ممنون از فعال شدن و پیشرفت در کار حرفه ای شما که خبرنگاری است دوستت داریم.شدید .
نا شناس 1 آبان 1391
عالي نوشتي حرف دل مردم مازندران را گفتي
احسان 2 آبان 1391
کجاست اون گوش شنوا.دمت گرم دوست داریم هوارتا خا
arash 2 آبان 1391
آقا .. هر دو بلایای طبیعیه چرا فرق میذاری
واسه تو هنوز زوده جای خبرنگار نظر بدی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.